Rabu, November 04, 2020

#MYHackathon- Tahniah untuk pemenang ke peringkat akhir bagi lokasi Kuala Lumpur

Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI) dan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF), di bawah inisiatif PENJANA membawakan program MYHackathon yang bertujuan untuk mencari bakat bakat hebat anak Malaysia untuk membantu mendigitalkan sistem penyampaian servis kerajaan.
Program MYHackathon yang akan dijalankan secara hibrid fizikal (untuk hari pertama sahaja) dan “online” (untuk hari kedua sehingga ketujuh) ini akan diadakan di Enam (6) lokasi seluruh negara, seperti tarikh di bawah:
1️⃣ Kuala Lumpur - 03 Oktober 2020 (Sabtu)
2️⃣ Kuala Terengganu - 05 Oktober 2020 (Isnin)
3️⃣ Johor Bahru - 24 Oktober 2020 (Sabtu)
4️⃣ Kuching - 26 Oktober 2020 (Isnin)
5️⃣ Pulau Pinang - 21 November 2020 (Sabtu)
6️⃣ Kota Kinabalu - 23 November 2020 (Isnin)
Penyertaan adalah terbuka kepada rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun keatas, samada secara individu berkumpulan ataupun syarikat.
Jadilah antara rakyat yang pertama menyumbang kepada penyelesaian masalah digitalisasi Kerajaan Malaysia, sambil memenangi pelbagai hadiah menarik termasuk wang tunai sehingga RM10 ribu dan geran kerajaan bersyarat bernilai RM250 ribu.
Jangan tunggu lagi, jom DAFTAR SEKARANG melalui http://bit.ly/myhackathon2020
Yuran adalah PERCUMA dan TEMPAT SANGAT TERHAD. Pihak penganjur hanya menerima 200 peserta di setiap lokasi program pada hari pertama untuk mematuhi syarat penjarakan sosial & SOP Covid-19.
Untuk maklumat lanjut sila layari www.myhackathon.gov.my
Dia atas adalah pengenalan apa MYHackathon yang disertai oleh Mr.Y..Alhamdulillah Mr.Y berjaya ke peringkat akhir. Selamat maju jaya untuk semua pemenang. Semoga perkhidmatan kerajaan lebih mudah dicapai oleh rakyat.





2 ulasan:

Sila komen yang baik-baik