Sabtu, November 30, 2019

Jangan salah guna kemudahan:

1) Minum Starbak sebab hipster baik buat sendiri dengan kopi Arissto Rm1..Nak rasa pm saya😂

2) Kredit kad guna bila perlu, isi minyak Rm50 bayar juga Rm50. Ada rezeki kalau kad jenis cashback maybe bayar kurang dari penggunaan. Lepas tu bila cukup point rewards kad boleh tukar baucer Rm50 Giant/Aeon ke/Tiket Airasia ke.


3) Oh wayang boleh je kalau guna Apps Boost or TnGo bila ada promo.or tunggu sampai cerita keluar kat internet tengok kat TV satu keluarga dengan mirror cast😁

4) No komen.Merokok tetap membazir.

5) Air minum bawa selalu guna air penapis kat rumah dan kat ofis dengan bekas Tapauware.

6) Aplikasi berbayar bergantung pada kegunaan,jika ia berbaloi boleh guna.Muslim Pro antara yang boleh beli sebab all in one apps-kiblat,Quran,tazkirah dan lain lain.Pakai Handphone tak salah,cuma biar kearah yang betul.

7) Grab apps boleh support kalau pergi ke tempat parking berbayar atau jalan jem dan kalau ada promo kod.Grab foods juga selalu bagi promo kod 50%,40%.Belanja sebulan sekali bukan tiap tiap minggu.


8)Makanan fast food seperti diatas order online dan guna promo kod kalau ada.

9)Baru baru ini ada shopee sale 7/7 dan Lazada 12/7..Boleh kumpul perbelanjaan bulanan macam Pampers anak,barang dapur atau barang rumah.Ada juga tiada minimum order dan free shipping.Kalau pergi kedai bayar duit parking Rm3sejam.

10) Hobi agak agak la yang mahal.Kalau da buat anak ramai tu main la dengan diaorang.Mereka lagi bernilai dari hobi Mahal.😂

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik