Jumaat, Disember 13, 2019

Arissto di hotel langkawi

 
Assalamualaikum dan selamat pagi...sejak minggu lepas lagi stok kapsul kopi Arissto dekat rumah ini habis. Yang ada sekarang stok kapsul teh dan coklat. Sementara nak dapat stok baru, maka kita layan kopi kampung. Iya hanya kopi kampung pekat sahaja memenuhi citarasa aku buat masa ini. 3 in 1 langsung tak masuk buku. Terlalu manis dan kurang rasa pahit kopi. Beberapa hari lepas aku minum kopi 3 in 1, Ya Allah... sengal gila gigi aku dan ditambah perit tekak. kemanisan nya tak boleh bawa bincang. Maka kita pun curah air itu ke dalam sinki.
 
 
Kembali kepada cerita Arissto di hotel Langkawi. Al-kisah Mr.Y menjadi salah seorang LO (Liaison Officer) bagi APEC 2020 yang sedang berlangsung di Langkawi, Kedah. Maka sebagai LO, dia kenalah buat lawatan ke tempat-tempat yang bakal dilawati oleh delegate-delegate.
 
Salah satu hotel yang dilawati adalah Ombak Vila Langkawi. Selalu hotel akan sediakan paket kopi dan the dalam bilik kan. Tapi Ombak Villa sediakan mesin Arissto dalam bilik siap kapsul kopi sekali. Ye lah kalau sedia mesin saja tanpa kapsul macam tak betul pulak. Bila dapat bilik yang selesa dan tenang kita dah puas hati sangat. Tapi di tambah kepuasan itu dengan produk Arissto, MasyaAllah nikmatnya duduk hotel dan melihat keluar dengan menikmati kopi premium Arissto.
 
 
 
Kalau berminat,tekan je link kat bawah ni..
www.wasap.my/MesinArissto

#hantukopi
#MesinKopiPremium
 

1 ulasan:

Sila komen yang baik-baik