Khamis, Mei 07, 2020

Aku & Wahed Invest (Bahagian 4-welcome reward)

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua. Aku & Wahed invest, bahagian empat pula aku nak cerita yang aku dah dapat ganjaran RM20 apabila daftar akaun wahed menggunakan kod referal Mr.Y. Seperti tuan punya kod dapat USD5 maka kita yang menggunakan pun turut mendapat nilai ganjaran yang sama. Seperti yang di beritahu sebelum ini, ganjaran ini akan masuk selepas 30hari akaun pelaburan kita aktif. Sebenarnya aku tak sedar pun ganjaran ini telah masuk sebab aku tak check email atau aplikasi wahed. Kebetulan masa PKP ini lah telefon nak rosak. Apabila Mr.Y tanya dan minta semak, baru teringat. Sekali nampak ada email dengan tajuk CONGRATS! YOUR WELCOME REWARD HAS BEEN APPROVED. Macam gambar di bawah.


Kesimpulannya sertai wahed dapat bonus RM20, siapa nak bagi senang-senang je dekat kita kan. Kata adik aku ini untung tidur...

Muat turun sekarang Aplikasi Wahed Invest di Apple Store, dan Google Play. Boleh mula melabur dengan modal serendah RM100.
Gunakan kod jemputan norbin136, bagi melayakkan anda menerima bonus bernilai USD2.5 (RM10).
Kod Jemputan: norbin136

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik