Khamis, Mei 07, 2020

Aku & Wahed Invest (Bahagian 5-referral reward)

Assalamualaikum dan salam sejahtera....Dah masuk bahagian 5 kisah Aku & wahed invest. Korang boleh baca kisah-kisah aku & wahed invest bahagian 1 hingga empat dekat link bawah:

Kisahnya pada 3 Mei 2020, aku buka aplikasi wahed invest untuk tengok berapa dah nilai duit yang berjaya aku jana. Setakat 2 mei 2020 duit pelaburan dan mencecah RM134.95. Jika ditolak dengan duit deposit dan welcome reward, maka duit yang betul-betul hasil pelaburan halal wahed adalah RM14.95. Pada pendapat aku, ok lah dapat banyak itu, aku pun melabur RM100 sahaja. Kalau duduk dalam beg duit aku, duit itu tak beranak tetap je RM100. Alhamdulillah, masuk wahed dia beranak.

Selepas 3 hari, iaitu semalam 6 mei 2020 aku jenguk lagi sekali aplikasi wahed invest. Entah kenapa rasa hati nak menjenguk duit itu walaupun baru je tengok beberapa hari lepas. Buka-buka aja, terkejut tengok duit dah jadi RM158.48. Dalam kepala terus muncul persoalan macam mana boleh naik banyak macam itu dalam tempoh 3 hari sahaja. Tengok screenshot di bawah kalau tak percaya.




Maka kita terus tanya kepada yang pakar...siapa lagi kalau bukan Mr.Y. Mr.Y kata cuba tengok bahagian referral. Buka bahagian referral ada successful referral pada 30 april 2020. Boleh rujuk gambar di bawah untuk lebih jelas bagaimana referrals berfungsi.



Maka nasihat aku, kalau korang nak join wahed invest, masukkan kod referral norbin136, kemudian promote atau war-warkan kod korang dekat mana-mana media sosial yang korang ada. Semoga kita sama-sama dapat manfaat daripada perkara ini.


Muat turun sekarang Aplikasi Wahed Invest di Apple Store, dan Google Play. Boleh mula melabur dengan modal serendah RM100.
Gunakan kod jemputan norbin136, bagi melayakkan anda menerima bonus bernilai USD2.5 (RM10).
Kod Jemputan: norbin136


2 ulasan:

  1. hari tu sy pun plan juga nak invest kat wahed .. tp belum ada kesempatan lgi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagus masuk wahed invest ni nurul. Boleh jadi pasif income...

      Padam

Sila komen yang baik-baik