Ahad, Jun 07, 2020

Aku & Wahed Invest (Bahagian 8- Bagaimana untuk tambah pelaburan)

Assalamualaikum dan selamat pagi. Bahagian 8 kisah aku & wahed invest, aku nak cerita macam mana kalau kita nak tambah jumlah pelaburan. Sebenarnya aku rancang nak cerita macam mana nak buat pengeluaran duit daripada wahed untuk bahagian 8, tapi ada beberapa orang yang message tanya macam mana nak buat kalau nak tambah pelaburan. Maka aku buat keputusan aku kongsi cara nak tambah pelaburan dahulu kali ini. 

Kalau mula-mula kita buka akaun, kita akan dibawa langkah demi langkah untuk meletak deposit untuk memastikan akaun wahed dapat dibuka. Tapi apabila kita telah ada akaun wahed, macam mana kita nak tambah pelaburan? dekat mana kita nak tekan atau klik. Jom tonton video ringkas bagaimana kita nak tambah pelaburan dalam wahed.



Semoga perkongsian video ini memberi kefahaman yang lebih kepada yang masih keliru.


Muat turun sekarang Aplikasi Wahed Invest di Apple Store, dan Google Play. Boleh mula melabur dengan modal serendah RM100.
Gunakan kod jemputan norbin136, bagi melayakkan anda menerima bonus bernilai USD2.5 (RM10).
Kod Jemputan: norbin136


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik