Isnin, Jun 22, 2020

Aku & wahed Invest (Bahagian 11 - Welcome reward RM40 dari 21 hingga 28 jun 2020)

Assalamualaikum dan selamat pagi, 

π‘ƒπ‘Žπ‘ π‘‘π‘–π‘˜π‘Žπ‘› π‘Žπ‘›π‘‘π‘Ž π‘šπ‘’π‘™π‘’π‘‘π‘Žπ‘˜π‘˜π‘Žπ‘› π‘Ÿπ‘’π‘“π‘’π‘Ÿπ‘Ÿπ‘Žπ‘™ π‘π‘œπ‘‘π‘’ NORBIN136 π‘’π‘›π‘‘π‘’π‘˜ π‘šπ‘’π‘›π‘‘π‘Žπ‘π‘Žπ‘‘ 𝑅𝑀10 π‘ π‘’π‘π‘Žπ‘Ÿπ‘Ž π‘π‘’π‘Ÿπ‘π‘’π‘šπ‘Ž π‘Žπ‘π‘Žπ‘π‘–π‘™π‘Ž π‘Žπ‘›π‘‘π‘Ž π‘šπ‘’π‘›π‘‘π‘Žπ‘“π‘‘π‘Žπ‘Ÿ.

Alkisah malam tadi dapat e-mail dari wahed yang mengatakan wahed nak bagi duit raya...


Masa awal-awal wahed invest diperkenalkan di Malaysia, ganjaran penyertaan yang diberikan adalah RM40 menggunakan kod rujukan. Kalau tak guna kod rujukan maka tak dapatlah ganjaran penyertaan. Aku tak sempat merasa ganjaran ini, tapi aku sempat merasa ganjaran penyertaan RM20. Apabila covid-19 melanda dunia ganjaran penyertaan makin turun dari RM20 kepada RM10. Ini menunjukkan keadaan ekonomi dunia sedikit sakit. Ye lah banyak urusan perniagaan ditangguh operasi. Begitu juga pasaran saham.

Oleh kerana minggu ini adalah minggu terakhir bulan syawal maka wahed invest dengan berbesar hati nak bagi duit raya lebih kepada yang sertai wahed invest bagi tempoh 21 jun sehingga 28 jun 2020. Maka aku rasa ini masa terbaik bagi yang berhajat nak memulakan pelaburan. 

Kisahnya sehari sebelum ganjaran RM40 ditawarkan adik dan kakak aku sertai wahed invest menggunakan kod rujukan aku. Bila dapat e-mail ini aku rasa ruginya, kenapa register mereka awal sehari. Tapi apabila difikir balik aku rasa Allah makbulkan niat asal aku yang nak membantu mereka yang memerlukan. Alhamdulillah, adik dan kakak aku dapat menggunakan kod rujukkan mereka untuk ajak kawan-kawan mereka yang masih mencari pelaburan halal sertai wahed. Aku masih dapat promote kod rujukan di blog dan media sosial. 


Berminat?

Download app Wahed Invest di Google Play Store atau Appstore. Boleh juga melayari https://app.wahedinvest.com/referral untuk download app Wahed Invest.

Pastikan tuan puan menggunakan kod referral:

✓ NORBIN136

untuk mendapat RM10 secara percuma apabila anda mendaftar. Boleh refer ke post yang menerangkan step untuk mendaftar.

Jika masih tidak pasti, PM admin atau reply emel ini. Nanti admin akan cuba jawab pertanyaan tuan-puan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik