Selasa, Jun 30, 2020

Akhirnya .... www.yamanaimy.com

Assalamualaikum dan salam semua..secara rasmi hari ini yamanaimy.blogspot.com bertukar kepada yamanaimy.com. Sebenarnya niat nak tukar nama blog baru je muncul beberapa minggu lepas. Tapi sebelum tukar aku cari info dahulu tentang beberapa hal. Antaranya:
  • Adakah layout blog akan bertukar atau jadi kucar kacir
  • Adakah artikel-artikel aku akan hilang 
  • Adakah adsense akan terpengaruh
Last sekali adakah aku kena tukar hostingnya. Ini yang aku paling malas sebab selalu kalau tukar mesti kena buat balik macam buat baru. Maka aku follow tutorial blog yang banyak dekat internet, taip saja apa persoalan yang muncul dalam kepala dan study mana yang mahal, mana yang murah, mana yang service terbaik. Akhirnya aku decide nak beli dekat 

Alhamdulillah...

3 ulasan:

  1. Tahniah kerana dah beli domain sendiri...

    BalasPadam
  2. murah jugak ye. Tahniah dah dapat laman sendiri. ^^

    BalasPadam
  3. Tahniah... Ala best nya ada domain sendiri.

    BalasPadam

Sila komen yang baik-baik