Selasa, November 12, 2019

Double cashback dengan Boost dan Shopback







APA ITU BOOST APP ?



Boost app adalah aplikasi dompet mudah alih yang bertujuan untuk merevolusikan cara anda berurusan di dunia semakin digital dan mudah alih hari ini. Dengan menggabungkan keperluan gaya hidup dan teknologi digital canggih, Tingkatkan membuat transaksi lebih mudah, lebih cepat, lebih selamat dan pengalaman keseluruhan lebih bermanfaat untuk pengguna. Dengan aplikasi Boost app, kita boleh membayar di pedagang yang mengambil bahagian dengan telefon bimbit tanpa kerumitan menggunakan duit kertas atau syiling. Kita juga boleh menambah kredit prabayar secara on-the-go, membayar bil dan juga membeli pelbagai baucar digital pada tawaran hebat melalui Kedai Digital yang terdapat dalam Boost App ni. Secara mudah kita bayar apa-apa barang yang kita perlukan dimana-mana kedai yang join Boost atau boleh beli secara online. Bukan beli sahaja tapi bayar bil juga ye. Setiap kali kita guna Boost app ni kita akan dapat cashback. Untung kan.



APA ITU SHOPBACK?

Beberapa hari lepas aku nak beli tiket bas, maka aku cakap dekat Mr.Y nak beli tiket bas guna ShopBack. Aku pernah cerita pasal ShopBack pada entry tahun 2017. Lama dah kan. Boleh klik link ShopBack ini kalau nak tahu. Secara ringkas ShopBack adalah sebuah laman web dan aplikasi yang memberi pulangan tunai apabila pengguna berbelanja secara online dengan rakan kongsi ShopBack. Sebagai contoh, setelah berbelanja RM100 di Shopee dan anda adalah pengguna ShopBack, anda akan mendapat kembali 6% (RM6) pulangan tunai yang dijanjikan oleh Shopee kepada pengguna ShopBack.




Bila aku bagitahu Mr.Y macam tu, dia kata guna Boost, Boost ada RedBus. RedBus adalah aplikasi untuk beli tiket bas. Banyak juga bas yang join app ini, antaranya adalah Darul iman, Konsortium Mutiara, Transnasional dan lain-lain. Aku kata lah aku tak join Boost, maka dia guna Boost dia lah. Aku tanya lah kenapa nak guna Boost, Mr. Y kata dapat double cashback. 


Mula-mula dapat cashback dekat Shopback, kemudian dapat cashback dekat Boost. Untung kan. Korang kalau belum join Boost disini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik