Khamis, Ogos 29, 2019

Faliyana mom store

Assalamualaikum dan selamat petang. Kali ini nak share sikit pasal store Falyana Mom Store.n Kenapa nak share info pasal store ini? sebab kebelakangan ini, store ini lah yang sering dikunjungi oleh kami sekeluarga. 



Faliyana Mom Store adalah kedai yang menyedikan pelbagai kelengkapan ibu dan anak dari awal usia kandungan sehingga kanak-kanak. Mula-mula masuk kedai ini, aku rasa macam wow!!! banyaknya barang baby dan ibu berpantang. Masuk kedalam sikit nampak keperluan anak-anak yang lebih besar yang lain. Sebenarnya kami kerap kesini untuk mengambil stok mesin kopi dan kapsul kopi. Tapi kalau dah nama seorang mak dan ada bawa anak-anak, jangan harap hanya itu yang diambil adalah seperti berikut:

Moms Precious-Pro Mom Bag
Aku memang suka bawak bag-pack untuk letak apa-apa barang keperluan anak-anak terutama untuk travel. Pada aku lebih senang. Berkenan giler dekat bag ini sebab ia unisex, maksudnya lelaki bawa pun tak nampak macam bag pampers. Mr.Y memang setuju lah bila aku kata nak beg ini. Bergaya sikit bila bawak bag pampers anak-anak.

Soft Book
Aku pilih 2 buah soft book, sesuai sangat untuk uzayr yang suka sangat koyak buku dan kotak. Pasti dia tak dapat koyakkan soft book ini sebab buat dari kain.

Kalau ada yang berminat nak shoping barang kerpeluan bayi dan ibu boleh layari Faliyana Mom Store. Sebenarnya hadiah untuk 2 orang sahabat yang baru melahirkan anak pun kami beli dekat sini. Jimat masa dan tenaga. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik