Jumaat, Julai 26, 2019

Blogger Challenge : Day 2~Your Current Relationship


Assalamualaikum dan hai, soalan ke 2~your current relationship.

Sebenarnya, perkataan dan makna perhubungan kita boleh jelaskan dengan lebih meluas. Tapi dekat sini kita fokus kepada relationship antara lelaki dan perempuan. Status sekarang adalah... aku seorang isteri kepada seorang pegawai sains di Jabatan Kimia Malaysia. Dalam dunia blog aku gelar dia Mr.Y. 

Gambar dekat atas ada kisah sebenarnya, beberapa minggu lepas Mr.Y share live location dengan aku, lepas tu dia tanya aku nampak tak dia kat mana. Aku saja jawab main-main, "kat mana lagi kalau bukan dekat hati saya" Sekali dia reply, "buktikan."  Agaknya dia nak bukti macam dia buat kerja makmal kot. Ada hitam dan putih. Nak aku pun edit gambar aku dan uzayr...dekat organ jantung aku letak muka dia. Terus diam tak berbalas. Bukti kukuh lah kot tu.  

OK, kita ke next Blogger challenge Day 3~Picture of your handwriting


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik