Khamis, Julai 25, 2019

Blogger Challenge : Day 1~Introduction and your recent photo

Assalamualaikum dan selamat petang.
Pengenalan dan gambar terkini. Secara am, pengenalan boleh tengok dekat about me. Sebagai tambahan, sekarang aku dah berpindah ke Kuala Lumpur dan tidak lagi bekerja sebagai guru KAFA. Kira sekarang jadi fulltime house wife. Bilangan anak pun dah bertambah menjadi empat, 2 puteri dan 2 putera.

Mula berblog sejak 2009. Sekadar suka-suka dengan kawan-kawan kerja asalnya, tak sangka blog ini boleh bertahan sehingga kini. Selain suka menaip dan berangan aku suka juga baca blog-blog lain terutama yang mencerita kisah pengembaraan, traveling, fotografi dan kehidupan. Mana yang buat blog posting banyak pasal review produk aku kurang suka kecuali kalau aku mencari barang tersebut. 

Oleh kerana aku minat mengambil gambar, bukan diambil gambar, apatah lagi swafoto. Maka amat susah nak cari gambar terbaru yang aku sendirian. 

Gambar ahad lepas....

Ok, rasa itu je untuk yang pertama. Next Blogger Challenge : Day 2~Your Current Relationship




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik