Jumaat, Julai 26, 2019

Tukar kepada AEON Wallet Malaysia dapat voucher


Sebenarnya dah beberapa kali pergi AEON di Quill City Mall, masa nak bayar mereka cadang tukar kad baru kata Mr.Y. Aku memang tak ambil bahagian dalam bab bayar-bayar barang. Selalu aku pilih apa aku nak dan pembayaran dilakukan oleh Mr.Y. Kebetulan pada ahad lepas, selesai hantar mesin kopi Arissto, kami bawa anak-anak jalan-jalan sekitar AEON Mall Taman Equine.

Kebetulan hari tersebut AEON Taman Equine buat sambutan anniversary yang ke-13. Anak-anak request nak belon, tapi rezeki uzayr je yang dapat belon.

Staff AEON tolong ambik gambar....
Oleh kerana AEON dekat rumah tak dapat tukar kad dan point, maka Mr.Y ambil peluang tukar point dan kad AEON kepada yang baru. Hasil tukar point dapat lah voucher AEON yang pada pendapat aku banyak gak lah.





Aku berangan nak bergambar dengan voucher...budak kecik pun sama nak menyelit. Photo shoot by Humaira.

Tak puas hati bergambar dengan ummu, nak jugak sorang-sorang.
Mak tahu lebih lanjut pasal AEON ewallet, maka kita tengok video youte AEON ni ye..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik