Ahad, Mac 15, 2020

Hotel Grand Continental Kuantan, menjadi pilihan andai ke Pantai timur.


Assalamualaikum dan salam semua. Sebagai ibu yang memiliki anak empat, maka banyak faktor kena ambil kira untuk menginap di sesebuah hotel, terutama kalau waktu tersebut kami ikut suami atas urusan kerja. Antara faktor yang menjadi keutamaan adalah dekat dengan tempat makan dan tarikan yang disukai oleh anak-anak, maka apabila suami menyelesaikan urusan kerja, kami masih boleh enjoy. Jika ke Kuantan aku pilih Hotel Grand Continental Kuantan setelah membaca dan membuat pilihan hotel di sekitar kuantan di sini.




Hotel Grand Continental Kuantan

Satu lagi hotel di tengah bandar dan bersebelahan dengan Mega Mall Kuantan. Lokasinya yang strategik menawarkan pelbagai tempat makan dan restoran dalam jarak dalam kaki sahaja.


Setiap bilik di sini dilengkapi dengan kemudahan asas dengan pemandangan bandar dan kolam renang. Nak makan di  hotel saja? Tetamu boleh makan di Manja Coffee House yang menawarkan bufet sarapan pagi hidangan Asia dan Barat setiap hari.

Lokasi menarik seperti Teluk Cempedak pula terletak hanya 15 minit pemanduan. Nak ke Cherating pula hanya 30 minit sahaja. 

Jalan Gambut,
 25000 Kuantan, Pahang.

Harga : RM131 - RM278

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik