Khamis, September 05, 2019

Sambutan Hari Merdeka dengan "Arissto Coffee Party"

Assalamualaikum...

Sambutan Hari Merdeka dengan "Arissto Coffee Party" ditaja oleh Mr.Y. Alkisahnya hari merdeka kami sekeluarga menziarah kakak ipar yang ada di Masjid Tanah, Melaka. Sebelum bertolak, awal-awal mereka pesan untuk bawa mesin kopi dan kapsul kopi. Katanya abang ipar dah war-warkan dekat kawan-kawan dan saudara mara pasal Mesin Kopi sewa RM1 sebulan. Apabila berita disebarkan, maka ramai lah berminat nak tahu. Benda murah kan. seringgit je sebulan.

Ramai peminat nampak Mr.Y

Siap rakam video abang kita ni.
Antara yang hadir adalah pengusaha kantin dan pembekal makanan. Bila kata seringgit sebulan, orang niaga ni terus nampak peluang perniagaan. Salah seorang yang hadir juga merupakan seorang yang tak minat minum kopi. Tapi bila rasa kopi Arissto, eh sedap pulak..dari kopi O, dia minta rasa kopi susu.





Walaupun Hana tak sihat, Mr.Y tetap meneruskan misi mendemostrasi Arissto. Tengok lah gambar hana bergantung di kaki Mr.Y. Anggaplah ini antara cabaran kecil yang perlu kami hadapi dalam mengejar impian.



4 ulasan:

  1. Balasan
    1. Serius lah..kalau Eeiou nak tahu lebih detail boleh whatsapp terus 019-6158384. Sesuai nak buat side income jugak kopi ni.

      Padam

Sila komen yang baik-baik