Sabtu, Februari 19, 2022

RM30 off & penghantaran percuma

 


Hi, I got my groceries delivered with HappyFresh! Get RM30 OFF & Free Delivery on your first order!

Use this link: https://app.happyfresh.com/ref/nor1735?channel=webapp

*Only eligible for users who install for the first time after clicking on the above link.

Assalamualaikum dan salam semua..... Anda nampak iklan di atas. Sebenarnya dah beberapa bulan tak guna aplikasi Happy Fresh untuk beli barang dapur. Sebab apa...sebab boleh keluar beli barang dapurlah. Tapi minggu ini kita terpaksa guna khidmat happy fresh kembali akibat Mr.Y adalah kontak rapat kepada pesakit covid-19. Bila driver dah tak leh jadi driver maka berfungsi amat aplikasi happy fresh ini.

Macam biasa bila buka online, sebelum beli atau buat apa-apa bayaran kita tengok kedai mana yang beri free delivery, yang banyak item promo atau potong harga dan kedai mana yang ada paling banyak keperluan yang kita nak. Tetiba nampak dekat akaun Happy Fresh ada promo untuk 1st user. Wow banyak gak kalau off RM30 tu....

Dengan ini saya menyeru, jika anda dalam proses kuarantin, download lah Happy Fresh dan guna kod saya sebagai rujukan untuk dapat potongan RM30. Aku tak pasti sebenarnya pembelian berapa Ringgit baru dapat potongan RM30.

Jika tanya aku kenapa lagi suka beli dekat happy fresh berbanding yang lain? Sebab personal shopper akan call kita bagitahu apa barang tak ada, apa barang boleh tukar. Aku siap buat tambah order kat personal shopper kadang-kadang. Siap tanya apa ikan ada kat situ? Awak nampak ikan apa yang fresh? Haahahaha...jangan risau kalau dapat personal shopper yang tak tahu nak pilih barang mana, dia akan wasap or call kita suruh pilih.

Itu saja promotion aku kali ini.... nak siap satu entry ni pun aku behenti beberapa kali. Biasalah mak anak lima.

2 ulasan:

  1. mama tak penah lagi beli happy fresh tapi nampak ada byk gak iklan dia

    BalasPadam
    Balasan
    1. berguna sangat online shoping bila kena kuarantin kat rumah...

      Padam

Sila komen yang baik-baik