Ahad, Februari 20, 2022

Giveaway Awal Tahun 2022 Mamapipie


 Assalamualaikum dan salam semua. Awal pagi minggu kita sertai Giveaway by Mamapipie.com.

Syarat penyertaan mudah aje:

      1. Terbuka lepada semua blogger di Malaysia.
      2. Buat blog post bertajuk "Giveaway Awal Tahun 2022 Mamapipie". Tepek banner di atas beserta link ke post ini.
      3. Nyatakan 1 blog post mama yang menjadi kesukaan korang beserta link post tu. Saja mama nak tahu post mama yang disukai korang.
      4. Wajib letak blog http://www.mamapipie.com dalam bloglist korang
      5. Jemput Follow Media Social Mama (tak wajib pun)  || Instagram | Youtube | Twitter | FB Page| |
      6. Tinggalkan link pernyertaan korang di post ini..
Sesiapa yang follow mama kat instagram minta tulis nama instagram korang kat komen. Nanti mama follow back. 

Hadiah

3 beg comel seperti dalam banner tu menunggu tuannya.

Menarikkan hadiah dia..cara nak join pun mudah. Bagi memenuhi syarat yang ditetapkan. Aku tak dapat nak pilih post mana yang menjadi kesukaan aku. Mamapipie seorang kaki minum kopi, aku suka baca post pasal kopinya. Tetiba aku nampak dia ceta pasal Semooth Ngopi Seksyen 9 Shah Alam Selangor. Kebetulan aku memang tengah cari booth semooth ngopi area chowkit ni. Nak tengak apa beza rasanya. 

Maka buat masa ini rasanya post pasal kopi lah menjadi kesukaan saya. 

2 ulasan:

Sila komen yang baik-baik