Selasa, Januari 07, 2020

Jan Giveaway + BW by lieyzanordin

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ramai jugak yang join giveaway  by lieyzanordin ni. Kita pun ambil peluang memeriahkan majlis dan meramaikan penyertaan.




Salah satu syarat Jan Giveaway + BW by lieyzanordin adalah kena letak 2 banner kat atas itu.

Syarat ke dua dia kena view channel you tube nya... YT channel sekurang-kurang 5 minit. bila aku klik link dia...aku rasa penganjur ni main kasar...ada ke patut dia merangsang nafsu makan aku...video dia tunjuk tu video kedai makan ayam & cheese, iaitu restoran Kfry Urban Korean. Dua benda ini aku memang suka.  Selalu penganjur hanya minta kita subscribe channel mereka, tapi penganjur kali ini suruh kita tengok. Maka aku suka lah sebab ada kelainan dari yang lain.

Siapa nak join sila klik mana-mana banner kat atas.

5 ulasan:

Sila komen yang baik-baik