Rabu, Jun 29, 2022

Boleh ke bayi baru lahir ambil takaful.


 Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Ramai yang bertanya dan dalam keadaan tidak tahu bahawa bayi baru lahir boleh ambil takaful atau tidak. sebenarnya dari dalam kandungan lagi boleh ambil dah takaful.

Aku kekeringan idea tapi rasa nak buat sesuatu yang aku suka. Nampaklah iklan Mr.Y pasal takaful untuk bayi dekat group wasap komuniti. Maka tangan laju je copy paste mana yang perlu. Yang tak perlu kita buang. Sudah siap kita tunjuk lah dekat dia, dia kata cun. Tanya dia buat apa itu, dia jawab tengah buat takaful untuk ibu mengandung dan bayi dalam kandungan. WAH!!!!WAH!!!WAH!!! mengandung dan dalam kandungan pun dah boleh ambil takaful ye...

Aku pergi gatal tanya, masa saya pregnant dia buatkan tak untuk aku. Dia jawab, ini plan baru, so next pregnancy boleh apply.....CUKUP....CUKUP lah dulu. Ini yang 5 ketul pun macam nak apa dah urus. Banyak beza urus anak dulu dengan sekarang....


Kepada yang berminat nak tahu lebih lanjut pasal benda ni...boleh lah cuba call or msg Mr.Y.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik