Selasa, Mei 25, 2021

Bonus Referral RM40 Wahed Invest Kembali....masa untuk kembali beraksi..

Assalamualaikum dan salam semua. Jumaat lepas bawa baby Ulya check up 2 bulan dekat klinik. Sambil tunggu nombor naik kita check e-mail yang dapat. Dapat email kat atas...wow teruja sangat rasa. Ye lah bonus referral ini wahed bagi masa awal-awal dulu. Aku sempat beberapa referal je yang dapat bonus RM40.

Maka aku berangan dengan cuba membayangkan satu referal dapat RM40, kalau dapat 10 orang saja dah RM400. Berangan tak lama sebab nombor baby ulya naik.

Malam tanya Mr.Y sama ada dia tahu tak tentang tawaran yang dibuat oleh Wahed, dia kata tahu tapi tak detail...aku pun share lah email dekat dia. Point utama wahed nak bagi duit raya tapi limited kepada 10000 orang referral terawal sahaja.

Kata Mr.Y, awak dah lama tak share info pasal wahed, ini lah masanya. ada rezeki alhamdulillah. 

Maka kat sini aku nak shere..

Kalau kita makan kedai laksa sedap mesti kita bagitau rakan rakan kedai mana yang sedap.

Jadi ini kami nak ajak labur secara sihat dan patuh shariah.

Sejenis robo advisor patuh syariah.

Wahed Invest
Nak dapat Rm10 masuk Referral =

NORBIN136




Bila dah lulus cepat cepat share kod referral kurang untuk dapat bonus Rm40 setiap referral berjaya.

Promosi ini baru bermula 21 May 2021 dan terhad hingga 10ribu referral yang pertama.

Jadi musim COVID ini sambil duduk rumah sambil sharing benda bermanfaat dan dapat rezeki halal dan barakah.

Jangan lupa masuk kod NORBIN136 selepas muat turun Wahed invest di handphone.

5 ulasan:

  1. income slow la skrg. mungkin pasaran saham tgh down...huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. btul tu abam kie...skrg tgh jatuh..bukan wahed saja, robo advisor lain pun sama.so kita ambil peluang ini untuk promo referral code dulu..

      Padam
  2. assalamualaikum. saya dah lama dgr psl wahed ni tp x try lagi sbb x paham sgt. terima kasih sbb ada bagi info sikit. saya ingat nak try la sikit2

    BalasPadam
  3. Alahmdulillah, boleh join telegram channel saya untuk info pelbagai berkaitan pelaburan..

    https://t.me/surirumahtrading

    BalasPadam

Sila komen yang baik-baik