Jumaat, Februari 19, 2016

Review buku Travelog Haji Muslimah

Travelog Haji Muslimah adalah sebuah catatan perjalanan haji seorang muslimah. Buku ini sesuai sebagai persediaan awal untuk mereka yang berniat menziarahi rumah Allah.

Bagaimana seorang yang bergelar anak, isteri, wanita bekerjaya dan ibu melaksanakan impiannya untuk menunaikan ibadah haji ketika usia masih muda. Bagaimana dia dan suami mencari wang untuk menampung segala perbelanjaan pergi dan balik, perbelanjaan mereka dibawah tangungan sepanjang ketiadaan mereka. Dalam kesibukan mencari wang, terpaksa mencari ilmu juga. Bagaimana beliau memiliki keyakinan yang teguh bahawa mereka suami isteri pasti dijemput ke rumah Allah pada tahun tersebut.

Perasaan sangat tersentuh apabila membaca luahan perasaan beliau didepan kaabah. "Adakah sudah kering air mataku dengan tangisan taubat?"

Saya tak nak cerita banyak... saya cadangkan anda baca sendiri buku ini. Baru anda akan merasai apa yang saya rasa iaitu perasaan tak sabar nak ke rumah Allah.

Sekarang bookcafe tengah buat promosi buku Travelog Haji Muslimah 50%. Berminat untuk beli klik link https://goo.gl/biPnNK

Tq Mr.Y beli buku ni last year as birthday gift..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik