Jumaat, Disember 09, 2011

Perkahwinan Double A

Asmahida & Azwan…ini adalah cinta yang sampai ke jinjang pelamin.  Semoga ikatan ini kekal ke syurga. Agar kasih sayang ini bisa menggapai dan menikmati cintaNYA Yang Maha Abadi. 

Mereka berdua nie adalah sahabat aku time kat UKM-KL dulu. Tapi time kat UKM x rapat sangat. Ktorg jadi rapat lepas abis degree, maklum lah sama-sama terlibat dengan aktiviti sukarela. Banyak tempat ktorg jelajah sama dan mcm2 hal lah jadi. Tp 2 sema sebelum aku kawen lah kan. hihihi... Kira nie adalah perkahwinan sahabat aku sendiri yang pertama aku hadiri selepas kawen. Memang teruja nak pegi pasal dah lama x jumpa member2 berpoya-poya time bujang.


Kad jemputan yang di pos khas daripada KL ke Sibu, 1st time dapat kad mcam nie, suka warna dan design dia. Simple dan kemas. Pandai double A pilih. 
Ha...lama x jumpa kak salwa. Time nie leh duk 1 meja best. Banyak gak tips2 utk wanita pegnant yg kak wa bg. Yg sebelah 2 adalah suami nya yg dah 7 tahun kawen. Pertama kali nie bergambar dengan bunga selepas 7tahun kawen kata nya...hihihi....
Shatz, Syam & Ecah..lama x borak..tapi time nie pun x leh nak borak sgt pasal shatz jadi pengapit & mie (x da dlm gambar) lak jadi pengarrah majlis. hehhee...so skit2 jer.. 
Ini lah pasagan pengantin Azmahida & Azwan (double A lah kan). Tahniah As &  Weng...semoga kekal bahagia ke anak cucu dan akhirat. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik

Teman Blogger