Khamis, Oktober 06, 2022

Sakit jiwa - Aku tanpa cintamu (samarinda tv3)

 


Siapa layan drama ini? Aku? Tak layan pun tapi terjoin sama tengok sikit-sikit sejak mak mertua aku melayan. Tahniah lah kepada Bella sebab berjaya bawa watak Nuha. Apasal lah bodoh sangat si Nuha ni. Taat pada suami bukan membabi buta. Kalau dah keadaan laki itu membahayakan....selamatkan lah diri sendiri. Watak Adam, buat aku rasa kenapa aku join tengok ceta ini. Aku harap anak-anak aku tak tengok dan laki aku tak layan. Payah kalau terpengaruh dengan perangai Adam ni.

Begitulah seorang wanita bergelar isteri. Walau apa terjadi, dia tetap risau keadaan orang lain. Seboleh mungkin dia akan cuba menutup aib suami dan rumah tangga sehingga menampakkan diri dia seperti seorang yang bodoh. 

Lelaki seperti Adam itu ramai...tapi kita saja tak tahu. 


Semoga kita tak berhidup dengan lelaki seperti adam. Penuh kepura-puraan...

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum... Cuya pon tengok sikit2 sebab mak layan..geram je kan tgk cite ni...btw, jemput join GA saya https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2022/10/giveaway-contengan-cuya.html

    BalasPadam

Sila komen yang baik-baik