Ahad, Januari 23, 2022

Carian Bloglist Secret Whisper 2022

Assalamualaikum dan selamat pagi ahad. Rasanya dah lama tak join mana-mana segmen bloglist. Masa terlalu cemburui kita tapi kita perlu pandai urus masa.
Hari ini aku nak join carian bloglist oleh Secrert Whisper. Syarat dia mudah saja....

Saya sedang mencari blog2 untuk saya link di blog saya ni, dan juga untuk saya visit selalu ♥ Agak2, ada yang berminat ke ye? Hanya perlu buat berikut:

  1. Link kan blog saya di blog anda.
  2. Tinggalkan ‘Nama blog‘ dan ‘Link blog‘ anda di ruangan komen.
    Jangan lupa beritahu saya dimana anda link kan blog saya ya.
  3. Buat post bertajuk ‘Carian Bloglist Secret Whisper 2022‘ dengan banner di atas, dan link kan ke entry ni (optional)

Terima kasih!^^



2 ulasan:

  1. selamat bersegmen, Naim pun dah join sama.

    https://pemudattbc.blogspot.com/2022/01/carian-bloglist-secret-whisper-2022.html

    BalasPadam

Sila komen yang baik-baik