Selasa, April 27, 2021

PDPR selepas raya....sudah ku jangka...

 Assalamualaikum dan salam semua. Al-kisah malam tadi keluar berita bahawa PDPR akan dilaksanakan selepas cuti hari raya aidilfitri. Sebenarnya aku dah jangka akan berlaku kembali PDPR memandangkan kes covid ini makin menaik akhir-akhir ini. 

Bersediakah kita untuk PDPR kembali? Sedia atau tidak tetap kita kena hadap. Inilah perjuangan. Kat bawah aku kongsikan jadual persekolahan anak-anak.


Dalam keadaan sekarang aku rasa lagi selamat anak-anak belajar dirumah. Tapi aku seperti mak bapak lain akan mula merasa tekanannya. Hakikat aku bertanya kembali kepada diri sendiri...bukan ke tanggungjawab mendidik anak-anak adalah tanggungjawab ibu bapanya. Maka disini lah perlu kerjasama yang baik antara ibubapa dan guru.



1 ulasan:

  1. kawan-kawan PC yang guru dah siap sedia dengan anak murid dan anak sendiri.

    BalasPadam

Sila komen yang baik-baik