Jumaat, Julai 10, 2020

Produk Asmak, Potong Gula...Tak perlu buat topping kek lagi..



Assalamualaikum, panjang juga tajuk kali ini. Kalau anda tengok video, anda akan faham dan tahu bahawa saya tak jual produk tersebut dan saya tak buat review berbayar untuk produk itu, Saya buat video itu sebagai bahan untuk kakak ipar guna bagi promote salah satu produk dia. Banyak sebenarnya produk yang dia jual, tapi kali ini aku hanya nak bagitahu tentang produk yang dikenali sebagai POTONG GULA ini.

Mula-mula aku dengar yang ini adalah sama seperti susu pekat manis tapi tiada gula, aku kurang yakin sebab takkan Asmak keluarkan susu pekat, ye lah Asmak kan rangkaian produk kesihatan dan penjagaan diri. Maka aku tanya lah lebih lagi, produk ini sebenarnya ada kandungan gula yang sesuai untuk mereka yang mengidap kencing manis. Ada 3 jenis, iaitu ASLI, GULA PERANG DAN COKLAT.

Kebetulan petang selasa lepas aku buat mufin coklat cip sebagai menu minum petang, maka saja cuba letak produk ini sebagai topping. Rasa dia sedap, tak manis sangat dan buat mufin kamu lebih lembab. Aku rasa lepas ini kalau buat kek coklat, aku tak perlu buat topping dia lagi...guna ini je sebagai topping. Harga RM6 sahaja satu pek untuk yang coklat. Yang lain aku tak tanya pasal aku tak beli yang lain...hehehehe....

Kalau nak tahu lebih lanjut tentang produk ini maka boleh lah 

2 ulasan:

Sila komen yang baik-baik