Khamis, Ogos 08, 2019

Utusan Cinta Buat Adam-Minggu Akhir


Assalamualaikum dan selamat pagi, mesti ramai yang menonton drama Utusan Cinta Buat Adam kan. Kira minggu ni kisah yang paling dinantikan. Ok aku pada awal tak layan sangat cerita ini. Tapi since last week bila dah melibatkan ilmu hitam secara tak sengaja aku terjoin sama.  Syukur jugak aku tak terpengaruh dari awal. Membazir waktu magrib kalau mula dari awal. 

Sebenarnya drama ini adalah adaptasi dari novel karya myra ameer. Review pasal novel ini semua best-best. Oleh kerana aku pun tak baca lagi novel dia aku tak boleh nak cerita atau review lebih lebih. 

Apa yang aku nanti dalam episod hari ini dan esok adalah,

  1. Siapa selamatkan yana daripada menjadi mangsa tok itam?
  2. Bagaimana reaksi tok wan bila tahu kena tipu dengan yana
  3. Pulih kembali ke tak si aireen tu
  4. Adakah dura kembali sedar diri dan tak terhengih2 nak ke adam
  5. Apa jadi dengan tok itam

Yang aku boldkan itu paling nak tahu. hehehehe...so jomlah kita sama2 khatam drama ini. 2 hari je lagi.

j

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik