Isnin, Disember 28, 2015

Photobook album family

Setiap tahun pelbagai peristiwa dan perkara yang berlaku. Ada yang sempat dirakam dalam telefon ada yang berlalu macam tue je...

Oktober 2014 kami sekeluarga pergi bercuti di langkawi. Memang kami ada bawa kamera tetapi rasanya lagi banyak gambar di ambil menggunakan telefon. Almaklum lah telefon sekarang cangih.

Habis percutian, balik sibu..anak-anak main telefon. Anak-anak buka galeri photo... tetiba datang dekat tanya mana gambar yang dorg tgk tadi...

OH!!! TIDAK!!! 

Satu folder gambar dipadam nya...

HUHUHUHU...

Menangis tak berlagu lah kami suami isteri. Nak buat macam mana...benda dah hilang... gambar2 semua belum di pindah ke komputer dan belum dicuci. eh..skrang kita buat photobook je...

Pengajaran untuk diri sendiri, selepas sesuuatu acara cepat-cepat transfer gambar. 

Hurm... 2015 dah nak abis, family photobook 2014 belum siap2 lagi....



Add caption
Photobook family 2013






2 ulasan:

  1. kalau gambar hilang dr memori phone.. try cari software yang leh recover balik.. dulu aku pernah kena..lupa dah nama apa.. try la google.. lepas recover alhamdulillah... dapat balik gambar lama.. :) br sempat nak ber blogwalking ha.. hehe

    BalasPadam
  2. Kalau yang terdelate pun leh recover balik ke?

    BalasPadam

Sila komen yang baik-baik

Teman Blogger