Khamis, Januari 05, 2012

My Super Sleeping Buddy! - Bantal ♥Love♥ Tara

Sleeping Buddy atau dalam bahasa melayu kita teman tido...kalu my super sleeping buddy maksud yang aku faham adalah apa-apa yang sering menemani kita tido. Bila tgk contest nie teringat kat Bantal Love (Bantal♥) Tara.


Tara atau nama sebenarnya Tiara Adelina berusia 5tahun pada 2012. Dah masuk tadika pun semalam.1st time jumpa Tara masa umur 3tahun sewaktu majlis perkahwinan Ibu&Baba. Tapi 1st time jupe tak tahu lagi dia ada bantal busuk bentuk love. Perjumpaan seterusnya baru tahu dia ada bantal busuk bentuk love yang dia panggil bantal love.


 Oleh kerana bantal ♥ nie bantal busuk dia, maka tak kisah lah dia tido siang ker tido malam ke, mesti bantal♥ nak kena ada kat kepala. Bantal ini pun akan dibawa kemana sahaja dia bermalam. Pernah sekali waktu balik ke KL dr Melaka, dia lupa masukkan bantal♥ dalam kereta. Acu nya perasan dan sembunyikan bantal♥ dalam kereta lagi satu. Dalam perjalanan tue...dia teringat yang bantal♥ tertinggal kat Melaka, menangis lah minah nie dalam kereta mintak balik ambik. Nasib lah acu dah sembunyikan dalam kereta dia. Kalu tak satu kerja pulak nak patah balik ke Melaka semata-mata nak ambik bantal♥ dia 2. 


So, jom kita tengok beberapa keping photo yang ada dalam simpanan antara Tara & Bantal♥

Kemana sahaja pasti bantal ♥ akan dibawa bersama...Ini sewaktu balik raya  Aidlfitri 2011 di Melaka.  Lebih enak  hisap susu berbantal ♥ dia tue...
Kali ini Tara teman Acu tido...tak boleh tido jika tak ada bantal ♥, sebelum tido kita bergambar dahulu dengan sunglasses baru Acu...
Tara & bantal ♥ beberapa tahun lepas. Pada masa nie Tara baru 2tahun.  Sekarang Tara dan 5tahun. Kira dah nak masuk 3tahun mereka tido bersama-sama. (curi gambar nie dari lappy Mr.Yaman)
Syiok tido sambil isap jari...kena lak baring atas bantal ♥...

p/s: Entry ini khas untuk penyertaan Contest Baby Malaysia – My Super Sleeping Buddy!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik