Jumaat, Jun 24, 2011

Adegan Cium

Kenapa title kali nie adegan cium…sapa suka tengok adegan nie..sila angkat tangan? Sebenarnya bukan nak cakap pasal keseronokkan atau keasyikan menonton adegan ini. Tapi nak bercerita pasal musibah akibat adegan ini dipertonton secara terbuka oleh masyarakat kanak-kanak. Kanak-kanak adalah taman yang bakal dibentuk, di ubahsuai dan di kemaskini oleh masyarakat dewasa. Masyarakat dewasa bertindak sebagai penjaga, maka masyarakat dewasa pun membuat tapisan tayangan bagi kanak-kanak, cerita yang berlabel 12thn ke atas tak diberi tonton. Maka selamat lah taman ini! Selamat ker?

Belum pasti selamat dari adegan ini. Cerita kartun dan animasi? Ini cerita yg sering kita lupa…cuba tgk gambar di bawah dan kenal pasti itu cerita apa:








Nah! Semua cerita anak-anak kecil diberi tengok dan dipertonton secara umum. Adakah ini ajaran islam? Mana mungkin agama yang suci, bias membentuk jiwa2 jihad kepada Illahi mengajar ini. Ini pasti angkara musuh2Nya. Menyelinap masuk secara baik mengaburi mata masyarakat dewasa yang telah banyak melakukan zina mata, seterusnya mencemari kejernihan jiwa2 kecil yang baru hendak mengenal apa itu kehidupan.

 BAHAYA ADEGAN CIUM…JAHANAMKAN TAMAN-TAMAN COMEL KITA!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik

Anda Mungkin Berminat dengan....

Follow by Email